.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با خريد امتياز يك تيم دسته اولي؛
دربی مازندران، پس از دو دهه
نزدیک به دو دهه زمان لازم بود تا اینبار و با خرید امیتاز مهرکام پارس تهران و انتقال این تیم به ساری داربی مازندران شکل بگیرد.آخرین دربی را شاید بسیاری از استادیوم برو های امروز این استان شمالی ...
دربی مازندران،  پس از دو دهه

نزدیک به دو دهه زمان لازم بود تا اینبار و با خرید امیتاز مهرکام پارس تهران و انتقال این تیم به ساری داربی مازندران شکل بگیرد.آخرین دربی را شاید بسیاری از استادیوم برو های امروز این استان شمالی بیاد نیاورند.

شهرداری ساری-نساجی قائمشهر.فرصتی برای درخشش جوانانی از نوع دست نشان،اضطراری،خوردستان،لطیف شجاعی،رضا تقوی،محمد تقوی و خیلی های دیگر که حس نوستالژیک فوتبال دوستان مازندرانی را تحریک می کند.

دو دهه زمان کمی نیست .در این سال ها نساجی با همه کمبود ها ،با سقوط و صعودش از لیگ یک به لیگ دو و بالعکس زنده ماند اما در مرکز مازندران اوضاع کاملا برعکس بود آنچنانکه ساروی ها همواره با حسرت به ورزشگاه قدیمی متقی چشم می دوختند و نسل پا به سن گذاشته امروز تنها می توانست خاطره ای را از آن روزها که کری و در ادامه درگیری طرفداران دو تیم حتی به تدابیر شدید امنیتی در این دو شهر همجوار منجر می شد اشاره کنند.

از روزگاری بگویند که رضا تقوی (به گفته تیفوسی های سابق )پیراهن تیم ساروی را از تن در آورد و به رقیب قائمشهری پیوست تا نام خود را در لیست یاغی ها وارد کرده باشد چیزی شبیه به جنجال هاشمی نسب در مقیاس استانی اش. می توانند از فرهادها و ابهت حسین مکارمی بگویند یا درخشش شهرداری با اسفندیار بالویی.از این بگویند که چطور محمد اسماعیلی توپ را درون دروازه تام اصفهان قرار داد آن هم در شرایطی که احمدرضا عابدزاده درون دروازه این تیم بود.

*این حساسیت ابدی
فاصله دو شهر ساری و قائمشهر کمتر از 16 کیلومتر است .دو شهر همجوار در مرکز مازندران.یکی با صنعت نساجی و بافت کارگری اش شناخته می شود و دیگری بواسطه موقعیتی که از مرکز بودن پیدا کرده.

با این وصف و به رغم فقدان تیم در مرکز مازندران آتش این حساسیت هرگز فروکش نکرد تا جایی که از همین چند روز قبل و پس از مشخص شدن همگروهی نساجی و صنایع ساری(مهرکام پارس سابق) کری قدیمی میان طرفداران دو در کوچه و خیابان و حتی وبلاگ ها مشهود است.

*انتخاب بهترین ها در اولویت تیم ساروی

سالها فقدان تیم در مرکز مازندران ،مسئولان امروز ورزش استان را به فکر بستن یک تیم مدیریتی مناسب برای تیم صنایع ساری جهت آنچه «ریشه دواندن»فوتبال در مرکز استان می نامند انداخته است. پس از کادر فنی بومی گزینه ای که این روزها بعنوان سرپرست تیم از گوشه و کنار شنیده می شود ، نام رضا رضایی ست.

انتخاب رضا رضایی که سالهاست در هیات فوتبال استان حضور دارد از آنجا اهمیت که سالها حضور در هیات فوتبال از وی فردی ساخته که با ریزترین حواشی این ورزش و خصوصا آنچه در مازندران حول و حوش فوتبال می گذرد آشناست و بارها نشان داده توانسته در روزهای سخت فوتبال مازندران، با استفاده از تجربیات بزرگان و البته پیشکسوتان فوتبال استان، تصمیمات درستی را اتخاذ کند.

شاید خوشبینانه ترین علت این انخاب تجربه فراوان رضایی در روزهای ابتدایی تشکیل تیمی دسته اولی در ساری باشد، تجربه ای که می تواند تفکر درستی را به مجموعه تیم تزریق کند و روزهای بحرانی ابتدایی به سلامت پشت سر گذاشته شود.

سيامك حبيبي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 شهريور 1389
باسلام و قبولی طاعات به استحضار میرساند با خرید یک تیم فوتسال ساری که در هیات فوتبال مازندران به ثبت رسیده است که اطلا عات جامع و کامل ان که با چه اسمی در دسته اول کشور حضور پیدا خواهد کرد را به سمع دوستذاران خواهد رسید --- مدیر باشگاه -عادل روحی
نا شناس 11 شهريور 1389
باسلام خوشحالم که پس از چندسال بالاخره ساری هم دارای تیم فوتبال شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.